Jak odstąpić od umowy zawartej na odległość oraz wygodnie wymienić produkt na inny?

W sklepie pintoo.pl  osoby fizyczne (w tym prowadzące jednoosobowe działalności gospodarcze, których zakup nie jest związany z ich działalnością) mają możliwość zwrotu lub wymiany produktów w terminie 14 dni od chwili odebrania zamówienia.

Wymiana produktu na inny

Napisz do nas wiadomość

Wyślij do nas wiadomość na sklep@pintoo.pl z informacją o tym, że chcesz wymienić towar. Koniecznie podaj numer zamówienia oraz nazwę produktów – wymienianego i tego, który chcesz otrzymać. Pamiętaj, że towar, który chcesz zwrócić, nie może mieć śladów użytkowania. Musi nadawać się do ponownej sprzedaży, jako nowy.

Odeślij nam produkt

Do paczki zwrotnej dołącz formularz odstąpienia od umowy. Koniecznie wypełnij rubrykę dotyczącą produktu, na jaki chcesz wymienić zwracaną rzecz. Znacznie przyspieszy to całą procedurę. Na przesyłce umieść dopisek Monika Gawrych ( +  nr zamówienia ) Jana Kilińskiego 89A, 22-400  Zamość

Wymienimy produkt i skorygujemy FV

Gdy otrzymamy paczkę i pozytywnie zweryfikujemy stan produktu, wystawimy korektę faktury VAT – dokument wyślemy na maila podanego w zamówieniu. O kolejnych krokach będziemy informować Cię na bieżąco – mailowo lub telefonicznie. Pamiętaj, że w przypadku konieczności sprowadzania produktów z magazynu zewnętrznego czas realizacji zamówienia może się wydłużyć.

Odstąpienie od umowy

Skontaktuj się z nami

O tym, że chcesz zwrócić produkt, poinformuj nas, pisząc na sklep@pintoo.pl W treści maila podaj numer zamówienia i nazwę towaru, który odeślesz. Pamiętaj, że nie może on mieć żadnych śladów użytkowania, ponieważ musi nadawać się do sprzedaży, jako nowy.

Przekaż nam produkt

Odeślij do nas produkt na adres: Monika Gawrych ( +  nr zamówienia ) Jana Kilińskiego 89A 22-400  Zamość. Aby pomóc nam usprawnić procedurę zwrotu zamówienia, dołącz wypełniony formularz odstąpienia od umowy. Bezpośrednio na paczce umieść dopisek „ZWROTY”.

Korekta dokumentów

Gdy odbierzmy od Ciebie paczkę, sprawdzimy stan zwracanych przedmiotów. Jeżeli będą nieużywane i pełnowartościowe, otrzymasz korektę faktury VAT na maila wskazanego w zamówieniu. Prosimy o odpowiedź z informacją, że otrzymałeś dokument i akceptujesz go.

Zwrot środków

Pieniądze zwrócimy na ten sam rachunek bankowy, z którego dokonano wpłaty w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Jeżeli płaciłeś za zamówienie za pobraniem, pamiętaj, aby wpisać numer rachunku podczas wypełniania formularza odstąpienia od umowy.

Możesz odstąpić od umowy, gdy:

  • rozmyślisz się;
  • pomylisz się podczas składania zamówienia;
  • chcesz wymienić produkt na inny.

Pamiętaj!

Jeżeli to możliwe, prześlij także oryginalne opakowanie produktu. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, to znaczy musi nadawać się do ponownej odsprzedaży, jako towar nowy.

Jednocześnie nie odbieramy przesyłek nadanych do odbioru z płatnością za pobraniem.